پوشش نانو مدرن آتی

پوشش‌های نانو مدرن آتی

نانوتکنولوژی یک علم جدید است که به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است در سال‌های اخیر طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کند. پوشش نانو مدرن آتی یکی از محصولات ساخته شده با استفاده از همین تکنولوژی به شمار می‌آید.

ساده‌ترین راه برای محافظت از آجر و افزایش عمر آجرکاری آغشته کردن آن به مواد آب‌گریز (محلول نانو) است. مواد نانو امروزه به پیشرفتی رسیده‌اند که می‌‌توانند به‌سادگی رطوبت را از روی نمای آجری و منافذ روی آن دور کنند و از آنها در برابر تخریب محیط به‌خوبی محافظت کنند.

پوشش نانو مناسب برای همه سطوح

در مقاله نانو آجر، ۱۲ کاربرد مواد نانو در محافظت از آجر گفته شد مکانیسم عمل مواد نانو بسیار ساده است. نانو آجر مدرن آتی منافذ آجر را می‌‌بندد که به دلیل آن رطوبت نمی‌‌تواند به داخل نفوذ کند و باعث تخریب نمای آجری شود. مواد نانو در حفاظت آجرنما بیشترین نقش را دارد و از تخریب طولانی‌مدت آنها جلوگیری می‌‌کند. آنها دافع آب هستند و در برابر یخ‌بندان نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

محصولات نانو با ایجاد یک‌لایه پوششی بسیار مقاوم بر روی سطوح مختلف، از آن‌ها در برابر آلودگی‌های محیطی، تخریب‌های ناشی از باران‌های اسیدی و … محافظت می‌کند. کاربرد اصلی این محصول در مواردی همچون سطوح بتنی اکسپوز است که معمولاً به‌خاطر قرارگرفتن در محیط‌های بیرونی و تماس با آلودگی‌های مختلف، دچار فرسودگی می‌شوند.

از این محصولات پوشش نانو مدرن آتی در موارد دیگری همچون تمیزکردن استخرهای آلوده و همچنین سنگ نماها و … نیز استفاده می‌شود. در ادامه متن با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد این محصول جذاب و مهم‌ترین کاربردهای آن به شما عزیزان ارائه کنیم. به طبع شناخت هرچه بیشتر این محصول به شما کمک می‌کند تا پوششی مقاوم و باکیفیت را انتخاب کنید.

این پوشش‌ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند
این پوشش‌ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند

چرا باید از پوشش‌های نانو مدرن آتی استفاده کنیم؟‌

پوشش‌ نانو مدرن آنی محصولاتی به شمار می‌آیند که با ایجاد یک‌لایه بسیار نازک نانو (با ضخامت ۱۰ الی ۱۰۰ نانومتر) می‌توانند از سطح مدنظر کاربر در مقابل موارد مختلفی همچون فرسودگی، آسیب‌دیدگی به دلیل تغییرات آب‌وهوایی، استهلاک‌های ناشی از حمل‌ونقل، تشکیل باکتری‌های مضر، خزه، جلبک و … محافظت کنند.

پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح ساختار کاملاً خاصی دارند که آن‌ها را از سایر مواد پوششی متفاوت ساخته است. به‌عنوان‌مثال، در این نوع پوشش‌ها به‌جای یک‌لایه پوششی مرئی که پس از پاشش بر روی سطح احتمالاً ظاهر سطح را تغییر می‌دهد، از ذرات نانو کمک می‌گیرند.

ذرات نانو به‌هیچ‌عنوان پس از پاشیده شدن بر روی سطوح اثری از خود به‌جای نمی‌گذارند و بنابراین، حتی پس از سال‌ها نیز سطح مدنظر دچار آسیب‌های همچون تغییر رنگ نمی‌شود. ضخامت کم این پوشش‌ها به معنای ضعف آن‌ها نیست؛ زیرا پوشش‌های نانو جهت عملکرد مناسب نیازمند چندلایه مختلف نیستند. تنها پاشیدن یک‌لایه از پوشش‌های نانو بر روی سطح دلخواه، بهترین نتیجه ممکن را به شما عزیزان ارائه می‌‌کند.

برای استفاده از این نوع پوشش‌های نانو می‌توانید از محصولاتی نظیر سم‌پاش‌ها استفاده کنید تا میزان پخش‌شدن پوشش نانو بر روی کل سطح مدنظر یکسان باشد. علاوه بر این، استفاده از سم‌پاش باعث می‌شود تا سرعت کلی پخش‌کردن ترکیب نانو با سرعت بیشتری انجام گیرد و بتوانید در مدت کوتاهی سطح گسترده‌ای را با این مواد کاربردی پوشش دهید.

از این پوشش‌ها بر روی سطوح بتنی استفاده می‌شود
از این پوشش‌ها بر روی سطوح بتنی استفاده می‌شود

مهم‌ترین مزایای پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح

پوشش‌های نانو به‌طورکلی دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به پوشش‌هایی همچون پلاستر و … هستند؛ اما در این میان، پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح باتوجه‌به قابلیت آب‌گریزی بسیار بالا بهترین گزینه برای کاربران حساس محسوب می‌شود. این نوع پوشش با بهره‌گیری از ترکیبات ویژه و همچنین فرمولاسیون خاص خود از ورود هرگونه رطوبتی ممانعت می‌کند.

رطوبت را می‌توان دشمن اصلی سطوح بتنی دانست. بتن‌های اکسپوزه در برابر رطوبت مقاوم چندانی ندارد و به همین دلیل استفاده از یک‌لایه پوششی بر روی این محصولات یک ضرورت به‌حساب می‌آید. خاصیت نانو موجب شده است تا این پوشش‌ها بتوانند به عمق داخلی سطح مدنظر شما ورود پیدا کنند و در واقع با ساختار اصلی سطح ترکیب شوند. این ترکیب میزان مقاومت سطح مربوطه را به‌شدت افزایش می‌دهد به‌نحوی‌که در صورت نگهداری مناسب عمر سطوح به بیش از صدسال می‌رسد.

بهره‌گیری از پوشش‌ نانو ویژه انواع سطوح بسیار راحت است و همه کاربران می‌توانند بدون نیاز به تجهیزات و یا ماشین‌آلات خاصی از این محصول استفاده کنند. تنها باید پوشش نانو را به‌صورت یک لایه‌نازک بر روی سطح مدنظر قرار دهید.

از پوشش‌ نانو مدرن آتی در چه مواردی می‌توان استفاده کرد؟‌

همان‌طور که گفته شد، از پوشش نانو مدرن آتی معمولاً جهت افزایش مقاومت و جلوگیری از تخریب پوشش‌های بتنی کمک گرفته می‌شود، البته این محصول جذاب کاربردهای بیشتری نیز دارد. برای مثال، از این نوع پوشش می‌توان جهت تمیز ماندن ابزارهایی نظیر باربیکیو در برابر چربی‌های ناشی از پخت‌وپز غذا استفاده کرد.

این محصول به دلیل خاصیت آب‌گریز بودن موجب می‌شود تا چربی‌‌های پخت‌وپز به‌هیچ‌وجه وارد سطح اصلی باربیکیو نشوند و به همین دلیل عمر تجهیزات باربیکیو شما افزایش یابد. علاوه بر این، میزان زمان موردنیاز جهت پاک‌سازی باربیکیو نیز به‌شدت کاهش می‌یابد.

شما می‌توانید پوشش نانو مدرن آتی را بر روی سنگ نما یا آجر نمای سطوح داخلی یا بیرونی خود به کار ببرید تا سطح مدنظر به طور کامل در برابر آلودگی‌های ناشی از کربن موجود در هوا، تغییرات شدید آب‌وهوایی مانند برودت یا حرارت بالا و … محافظت شود. به طبع این محافظت نتیجه‌ای جز جلوگیری از تخریب و فرسودگی سنگ نما و آجر نما ندارد.

این پوشش‌ها عمر سطوح شما را افزایش می‌دهند
این پوشش‌ها عمر سطوح شما را افزایش می‌دهند

استفاده از پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح برای پاک‌سازی استخر

استخرهای موجود در منازل همواره منبع مناسبی برای رشد خزه و جلبک به شمار می‌آیند. دلیل این امر محیط بسیار مناسب و همچنین وجود مواد مغذی در درون آب استخر است. بسیاری از کاربران از تمیزنشدن استخر حتی پس از پاک‌سازی‌های مداوم به‌وسیله شوینده‌های قوی گلایه دارند.

این نوع آلودگی‌ها یک نوع آلودگی باکتریایی محسوب می‌شوند که نمی‌توان به‌راحتی از دست آن‌ها خلاص شد، اما پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح حتی در این زمینه نیز کاربرد دارد. این پوشش یک‌لایه ضدباکتری و جلبک بر روی سطح دیواره استخر ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی هیچ نوع جلبک یا خزه خاصی نمی‌توانند در درون استخر به رشد خود ادامه دهند؛ زیرا محیط زندگی‌ آن‌ها به طور کامل از بین می‌رود.

تفاوتی ندارد که سطح استخر مدنظر شما چقدر است، با استفاده از پوشش نانو مدرن آتی می‌توانید برای همیشه از شر چنین مشکلاتی راحت شوید. با این محصول علاوه بر تخریب کلیه خزه و جلبک‌ها، عمر کاشی‌ها و دیواره‌های سیمانی استخر خود را نیز افزایش می‌دهید.

استفاده از پوشش‌های نانو بسیار راحت است
استفاده از پوشش‌های نانو بسیار راحت است

عدم تغییر رنگ نماهای سیمانی سفیدرنگ

نماهای سیمانی بخش عمده‌ای از طراحی بیرونی ساختمان‌های امروزی را تشکیل می‌دهند. در بسیار از موارد کاربران از سیمان سفید استفاده می‌کنند تا طرح مربوطه جذابیت بیشتری داشته باشد. این رنگ سفید اگرچه دارای جذابیت خاصی است، اما به طبع باگذشت زمان و قرارگرفتن در برابر آلودگی‌های محیطی، تغییر رنگ می‌دهد.

در محیط‌های شهری که آلودگی هوا به‌شدت زیاد است، این تغییر رنگ محسوس‌تر خواهد بود و معمولاً سطح سیمان سفید به رنگ زرد در می‌آید. قاعدتاً هیچ کاربری دوست ندارد نمای زیبای سفید در مدت کوتاهی و تنها به دلیل آلودگی هوا دچار چنین تغییر ناخوشایندی شود.

بهترین راهکار در این شرایط استفاده از پوشش نانو مدرن آتی است. این نوع پوشش با ایجاد لایه نانو خاص بر روی پوشش سیمان سفید، سطح مربوطه را به طور کامل از خطراتی همچون تغییر رنگ دورنگه می‌دارد. نکته جالب اینجاست که حتی با افزایش میزان آلودگی هوا نیز خللی در کاربرد کلی این لایه نانو به وجود نمی‌‌آید؛ زیرا ذرات نانو به طور کامل با ترکیب سیمان سفید ترکیب شده‌اند.

این پوشش‌ها در موارد مختلفی به کار می‌روند

جلوگیری از خوردگی

خوردگی ناشی از رطوبت، آسیب‌های فیزیکی و … یکی از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شوند که می‌توانند ضررهای مالی بسیاری را به صنایع مختلف وارد کنند. این در حالی است که با کمک پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح می‌توان به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر از چنین آسیب‌هایی جلوگیری کرد.

تعویض یا تعمیر قطعات مختلف یا سطوح بتنی، سیمانی و … در یک محیط صنعتی علاوه بر این که همواره با هزینه‌های بالایی همراه است، موجب اختلال در روند تولیدی واحد صنعتی مدنظر می‌شود. به‌عنوان‌مثال تصور کنید در یک کارخانه مخصوص تولید مواد بهداشتی به علت عدم مقاومت کافی دیوارهای بیرونی، سطح درون انبار دچار آلودگی شود.

با کمک پوشش نانو مدرن آتی می‌توانید از وقوع چنین رخدادهای نامناسب جلوگیری کنید. تفاوتی ندارد که سطح مدنظر شما از چه جنسی ساخته شده است؛ زیرا این محصول با کمک ترکیبات نانو خود بر روی هر نوع سطحی به بهترین شکل ممکن قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از این محصول جهت افزایش مقاومت سطح مدنظر در برابر فرسودگی‌های ناشی از تغییرات محیطی مختلف (مانند انتشار گازهای سمی) نیز بهره ببرید. هر نوع سطحی که با استفاده از محصول پوشش داده شود برای همیشه در برابر این تغییرات زیان‌بار مقاوم باقی می‌ماند.

پوشش‌های نانو مدرن آتی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند
پوشش‌های نانو مدرن آتی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم کلیه اطلاعات موردنیاز کاربران در مورد پوشش نانو مدرن آتی ویژه سطوح مختلف را به شما عزیزان ارائه کنیم. پوشش‌های نانو از جمله مدرن‌ترین محصولات حفاظتی به شمار می‌آیند که به دلیل برخورداری از مزایای فوق‌العاده به انتخاب اول کاربران تبدیل شده‌اند. این پوشش‌ها با استفاده از ساختار مولکولی خاص خود از سطح مدنظر شما به طور کامل حفاظت می‌کنند تا دچار فرسودگی و خوردگی نشود.

پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح به شما کمک می‌کند تا بتوانید از سطح مدنظر خود در برابر موارد مختلفی همچون آلودگی‌های سطحی، خزه و جلبک و … محافظت کنید. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام مدرن آتی مراجعه کنید.

پوشش نانو مدرن آتی ویژه انواع سطوح قیمت بسیار مناسبی دارد و همه کاربران می‌‌توانند باتوجه‌به بودجه خود نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. با استفاده از پوشش نانو مدرن آتی می‌‌توانید خیال راحتی از بابت عمر طولانی سطح مدنظر خود داشته باشید.

۵ امتیاز از ۶ رای
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.