قیمت آجر نما و ۵ نکته خرید آجر نما

بهترین قیمت آجر نما

یکی از مصالح ساختمانی که در سال‌های اخیر موردتوجه ساختمان‌سازان قرار گرفته؛ آجر نما است. درگذشته از آجر در اسکلت اصلی ساختمان بهره می‌بردند. اما امروزه با حضور محصولات جدید مثل آجر نما، شکل استفاده از آن به‌طورکلی تغییر کرده است. اکنون اثری از آجرنما در اسکلت ساختمان دیده نمی‌شود؛ بلکه این محصول در نمای داخلی و خارجی ساختمان، خود را نشان داده است.

چرا آجر نما ؟

آجرنما نه‌تنها از لحاظ ظاهری، درخور توجه است؛ بلکه از جوانب دیگر نیز حائز اهمیت است. قیمت آجر نما یکی از مزایای خوب این محصول به شمار می‌آید. قیمت آجر نما در مقایسه با امتیازات آن، اصلا بالا به نظر نمی‌رسد. چه‌بسا که با خرید آجر نما از بهترین قیمت آجر بهره‌مند گشته و موفق به تهیه آجرنما قیمت مناسب خواهید شد.

در حقیقت آجرنما یکی از مصالح با‌کیفیت و ماندگار محسوب شده و به همین دلیل باتوجه‌به کیفیت خوب آن انتظار می‌رود این محصول، قیمتی بیش از قیمت کنونی داشته باشد. اما این‌طور نیست و می‌توان این موضوع را به‌عنوان یک فرصت قلمداد کرد. فرصتی که در اختیار خریداران قرار گرفته و می‌توانند از آن نهایت بهره را ببرند.

تغییرات شگرف در ساختمان با آجر نما

آجر نما با حضور موثر خود در نمای ساختمان توانسته تغییرات شگرفی را به وجود بیاورد. این آجر از تنوع رنگی زیاد برخوردار بوده و سایز‌ها و طرح‌های متنوع را نیز به همراه دارد. همین موضوع باعث شده تا با اجرای نمای ساختمان در اثر استفاده از این محصول بتوان بهترین نتایج را کسب کرد.

اجرای تصادفی آجرنما در نما‌کاری ساختمان، یکی از اقدامات مبتکرانه‌ای است که از سوی مجریان ساختمانی صورت می‌گیرد. این اقدام منجر به حصول بهترین نتیجه شده و نمای فوق‌العاده‌ای را شکل خواهد داد. در واقع این اجرا با کمک آجر‌های متفاوت از لحاظ رنگ، سایز، طرح و سبک صورت‌گرفته و بدین ترتیب شاهد قرارگرفتن انواع آجرنما در کنار هم خواهیم بود.

آجر نما نه‌تنها به دلیل برخورداری از ویژگی‌های ظاهری متمایز توانسته در نما‌کاری، بهترین نتیجه را رقم بزند؛ بلکه با برخورداری از مشخصات کلی مطلوب نیز توانسته به چنین نتیجه‌ای ختم شود. این آجر از قابلیت جذب آب پایین برخوردار است؛ بنابراین با یک بررسی کلی می‌توان دریافت نه‌تنها قیمت آجرنما به‌عنوان یک آپشن مثبت برای آن تلقی می‌شود؛ بلکه آپشن‌های متعدد دیگری را نیز می‌توان در این محصول مشاهده کرد.

قیمت آجر نما
قیمت آجر نما

مزایای قابل‌توجه آجر نما

آنچه باعث شده تا تقاضای خرید آجرنما رو به افزایش باشد؛ فقط قیمت آجر نما نیست؛ بلکه عوامل دیگری نیز در این افزایش تقاضا موثر بوده‌اند. برای مثال می‌توان به مزایای قابل‌توجه این آجر اشاره کرد که در محبوبیت آن بی‌تاثیر نبوده‌اند. در ادامه به بررسی مزیت‌های این محصول خواهیم پرداخت:

دارای ضریب انبساط بالا

آجر نما از ضریب انبساط بالا برخوردار است. این ویژگی با خود مزایای بسیاری را به همراه آورده است. برای مثال ضریب انبساط بالای این محصول باعث شده تا آثاری مثل ترک خوردگی در ساختمان ظاهر نگردد. مادامی که این آجر در نمای ساختمان وجود دارد؛ ترک نیز در آن ظهور نخواهد یافت.

آجر ضد‌شوره

آجر نما بر‌خلاف آجر‌های قدیمی که در معرض شوره قرار داشتند؛ چنین وضعیتی ندارد. این آجر با برخورداری از ترکیبات مناسب، از این آثار به‌دور بوده و ابدا دچار شوره نمی‌گردد؛ بنابراین نمای ساختمان همواره زیبا باقی‌مانده و دچار تغییرات ظاهری نا‌مطلوب نخواهد شد.

سازگار با محیط زیست

مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت این آجر از پایه معدنی و طبیعی برخوردار هستند. اکنون حضور این مواد در ساختار این آجر منجر به سازگاری بالای این محصول با محیط‌زیست شده است. بااین‌وجود می‌توان آجر نسوز را یک محصول طبیعت دوست خطاب کرد.

مقاوم در برابر پرتو‌های مخرب خورشید

پرتو‌های مضر و مخرب خورشید، توان ایجاد هیچ‌گونه تغییری را در این آجر ندارند؛ بنابراین هیچ تغییری حتی تغییر رنگ در این آجر رخ نخواهد داد.

خرید آجر نما
خرید آجر نما

آجر ضد اشتعال

آجر نما از مقاومت دمایی بالا نیز برخوردار است. حتی اگر این آجر در شرایط دمایی سخت با دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد قرار گیرد؛ باز هم دچار اشتعال نشده و خطر‌زا نیست.

غیرقابل‌نفوذ

جلبک‌ها و میکرو‌ارگانیسم‌ها از عوامل مخربی هستند که می‌توانند خرابی‌های بسیاری را در برخی از مصالح ساختمانی به بارآورند. اما این عوامل، توان نفوذ در آجرنما را نداشته و قدرت تخریب آن را ندارند.

بی‌تاثیر در برابر خطرات طبیعی

خطرات و اتفاقات طبیعی مثل زمین‌لرزه، رعدوبرق، صاعقه و … هیچ تاثیری روی این آجر نخواهند داشت.

اهمیت آجر اصفهان در ساخت بناهای ایران

مهم‌ترین نکات خرید آجر نما

باتوجه‌به مزایای ذکر شده از این محصول می‌توان خرید آجر نما را یک اقدام معقول و مناسب تلقی کرد. البته توجه به مزیت‌های این محصول و یا حتی قیمت آجرنما برای خرید این محصول، کافی نیست. برای دستیابی به نتایج خوب حاصل از خرید آجر نما باید نکات و پارامتر‌های مهم دیگر را نیز مدنظر قرار داد. نکاتی که به‌عنوان راهنمای خرید آجرنما محسوب شده و می‌توانند کمک زیادی به شما خریداران عزیز نمایند. در قسمت زیر به برخی از مهم‌ترین نکات خرید آجر نما اشاره کرده‌ایم:

توجه به ظاهر آجر

اگر به هنگام خرید این محصول، تنها به قیمت آجر نما توجه کرده و آن را ملاک انتخاب قرار دهید؛ قطعا با نتایج چندان مطلوبی روبرو نخواهید شد. شما نیاز به توجه به آیتم‌های دیگری همچون ظاهر آجر خواهید داشت. اگر ظاهر آجر را بررسی کرده و متوجه وجود هیچ‌گونه خمیدگی در آن نشدید؛ یعنی انتخابتان درست است. آجر نما استاندارد فاقد خمیدگی بوده و ظاهر مکعبی شکل دارد. بهترین آجر نمای ساختمان، عاری از هر‌گونه تاب بوده و عرض، ارتفاع و طول آن همگی دارای یک اندازه هستند.

آزمایش آجر از لحاظ میزان جذب آب

نکته مهم بعدی که باید در هنگام خرید بهترین آجر نما به آن توجه فرمایید؛ قابلیت جذب آب پایین آن است. آجری که این قابلیت را دارد؛ از کیفیت بالایی برخوردار است. برای آزمایش میزان جذب آب آجر می‌توانید آجر را از لحاظ وزنی اندازه‌گیری کرده و سپس به مدت یک روز داخل ظرف آب قرار دهید. اگر پس از بیرون آوردن آن، وزن آجر افزایش نیافت؛ یعنی این محصول از این آزمایش سر‌بلند بیرون‌آمده و گویای کیفیت مطلوب آن است.

فروش آجر نما
فروش آجر نما

توجه به سطوح روی آجر

تمام سطح آجر را به‌خوبی بررسی کنید. مبادا اثری از شکستگی، ترک، گودی یا حفره در آن باشد. البته عدم وجود شوره روی سطح آجر هم گواه دیگری از کیفیت این محصول است.

مقاومت حرارتی آجر

تست مقاومت حرارتی آجر بسیار ساده است. کافی است این محصول را در آتش قرار دهید؛ اگر متوجه عدم تغییر آن از لحاظ شکل و فرم شدید؛ یعنی محصول مناسبی را برای خرید انتخاب کرده‌اید.

توپر بودن آن

آجر نما با‌کیفیت کاملا توپر است. برای حصول اطمینان از این ویژگی می‌توانید آجر را بشکنید. اگر متوجه عدم حضور فضای تو‌خالی در آن شدید؛ یعنی این محصول توپر بوده و کیفیت خوبی دارد.

خرید آجر نما اصفهان
خرید آجر نما اصفهان

نانو آجر، ۱۲ کاربرد مواد نانو در محافظت از آجر

قیمت آجر نما

اگر به نکات ذکر شده در بالا دقت نمایید؛ قطعاً بهترین نتیجه را از خرید کسب خواهید کرد. اما اگر با وجود نکات مذکور، همچنان دغدغه‌ قیمت آجرنما را دارید؛ باید بدانید قیمت این محصول، تحت تاثیر عوامل متعدد قرار دارد. یکی از عوامل موثر بر قیمت این محصول، مدل آجر است.

آجر نما مدل‌های متنوعی را به خود اختصاص داده است. برای نمونه می‌توان آجر نما نسوز را نام برد. این محصول از لحاظ مقاومت حرارتی، حائز توجه و اهمیت بوده و در پاتیل‌ها و کوره‌ها، حضوری موثر دارد. مواد به‌کاررفته در آن، خاک چینی بوده و منجر به بروز چنین مشخصه‌ای از این محصول شده است؛ لذا قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز به نسبت بیشتر خواهد بود؛ لذا به این نکته باید در هنگام خرید آجر نما نسوز توجه فرمایید.

عامل دیگری که در قیمت آجر نما تاثیر نهاده؛ اندازه آن است. بر همین اساس قیمت آجر نما ۵ سانتی با قیمت آجر نما ۷ سانتی، فرق دارد. مجموعه ما «مدرن آتی» امکان اطلاع از قیمت هر متر مربع آجر نما و همچنین مشاهده لیست قیمت آجر نما را برای شما سروران گرامی میسر نموده است.

آجرنما قیمت مناسب
آجرنما قیمت مناسب

فروش آجرنما با بهترین قیمت

اکنون اگر تصمیم به خرید آجر نما گرفته و هدف شما، خرید آجرنما قیمت مناسب است؛ می‌توانید با کمک مجموعه ما این هدف را محقق سازید. ما به‌عنوان یکی از مجموعه‌های فروش آجر نما اصفهان فعالیت داشته و تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا شما خریداران عزیز بتوانید با خرید آجرنما ارزان و با‌کیفیت، به رضایت کافی از خرید دست پیدا کنید.

برای خرید آجر نما در ایران، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست. بلکه می‌توانید خرید خود را از طریق فروشگاه اینترنتی مدرن آتی با قیمت بروز آجر نما انجام داده و تجربه‌ای متفاوت و پر‌سرعت را پشت سر بگذارید. اینجا قیمت آجر نما اصفهان، مطابق با توان خرید شما خریداران محترم تنظیم شده و خبری از قیمت‌های کذایی و گزاف نیست! انواع آجر نما از جمله آجر نما نسوز در این مجموعه موجود بوده و قابل انتخاب طبق سلیقه و نظر شما خواهند بود. برای مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر می‌توانید پیج اینستاگرام مدرن آتی را دنبال کنید.

در یک‌کلام

آجر نما یکی از مصالح پر‌کاربرد است که توانسته جایگزین آجر‌های قدیمی شود. این محصول با برخورداری از خصیصه‌های مثبت مثل مقاومت بالا، عدم تغییر رنگ و کیفیت، تنوع و … به بهترین جایگاه در حوزه کاربرد دست‌یافته و تغییرات ظاهری زیبایی را در نمای داخلی و خارجی ساختمان به وجود آورده است.

۴.۹ امتیاز از ۷۵ رای
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.